Anasayfam yap   Sitene ekle  Künye  Bize Ulaşın
  Üyelik      
Anasayfa      Başyazı    Erzurum       Bölge       Türkiye       Güncel       Sağlık       Eğitim       Kültür/Sanat       Spor       Özel       Siyaset   
 
  LÜTFEN DİKKAT! -   Erzurum AKP'de kadın öfkesi -   Erzurum'un suyu temizlenmiş! -   Erzurum'un yabancı konukları! -   DSP’nin adayını CHP kaptı -   Erzurumlu gurbette isyan etti -   Kurtlar Vadisi kanalını seçti -   Bingöl'de 5 PKK'lı tutuklandı -   İşte MHP'nin Bursa adayı -   Erzurum'da İsrail'e öfke! -   İstanbul'u Dadaşlar yönetecek! -   Erzurum’da Filistin Yürüyüşü -   Sağlık Sigortası Işık Saçtı -   AKP'de aday sancısı! -   Gazeteci İspirli yoğun bakımda -   Erzurum'da DTP gözaltısı! -   Burası Erzurum Palandöken! -   İşte hafta sonu hava! -   Erzurumlu Bayram Ağa!.. -   İşte Erzurum-Diyarbakır farkı -

Anasayfaya dön  
 
Erzurum'un suyu temizlenmiş!

Erzurum’da bilim adamlarının hazırladı kirli su raporunu yok sayarak temizleyen üniversite yönetimimden sonra Erzurum AK Parti İl Başkanı Hüseyin Tanfer’de,”Suyumuz temiz” dedi. 

Erzurum’da içme suyundaki kirlilik tartışması bitmek bilmiyor. Erzurum’da vatandaşlar musluklardan mikrop aktığını feryat ederken, Erzurum’un suyunu temizlemek için her gün bir kurum ortaya çıkıyor. Son olarak da bugün parti binasında toplantı düzenleyen AKP il Başkanı Hüseyin Tanfer, su kirlilik olayının çözüldüğünü iddia etti. İl Başkanı Tanfer’in de kirli suyu aklaması şaşkınlıkla karşılandı.


   Bu haber toplam 3818 defa okunmuştur  Yukarı


        Yorumlar


 
Ekleyen : Kardelen | 17.01.2009 22:24:33
 
 
Belediyeleri aldıkları günden beri sayın küçükler,sayın kılınboz ve sayın özcan alkan gözlerimizin içine baka baka yalan söylemedilermi??Benim tek korkum Erzurum halkının kendisini su ve kömürle zehirleyenlere tekrar oy verip onları başa geçirmesidir.Eğer böyle birşey olursa sevgili Erzurumlu^lar ölüme resmen davetiye çıkarmış olurlar.
 
 
Ekleyen : Hamdolsun | 17.01.2009 21:57:53
 
 
Havamız temiz suyumuz temiz Sudenaz kuduzdan ölmedi. Hamdolsun. Hamd ettiğiniz sizi görsün, sorumsuzlar
 
 
Ekleyen : Siz kirli | 17.01.2009 21:56:45
 
 
Yönetici kirli olursa balık baştan kokarsa olacağı budur. Sizin kiriniz temizlenecek yakında merak etmeyin.
 
 
Ekleyen : eser | 17.01.2009 21:13:28
 
 
Yazık il başkanına da, belediye başkanına da, susan her kişiye yazık.
Koltuk için halkı aptal yerine koymak çok yanlış.
Amma ALLAH izin verirse bu yalancıların mumu 29 martta sönecek.
 
 
Ekleyen : dadaş | 17.01.2009 21:02:11
 
 
çatlı olarak ben bilirim nasıl su içtiğini erzurumlunun baraj altında kalan tezek gübre yığınları, taşağıl köyü ve tüysüz köylerinin kanalizasyon artığı çat barajına dökülüyor utanmadan milleti kAndırmayın
 
 
Ekleyen : nefret | 17.01.2009 20:44:12
 
 
suyun kirliliği sizin kirliliğininizin yanında hiç kalır...elbette gün olur musluklardak akan lağım suyu,zahirli su bile temizlenir...peki sizin kirliliğiniz nasıl temizlenecekkk????
 
 
Ekleyen : asi | 17.01.2009 20:27:47
 
 
hüseyin beye de maşallah.konuşmasında hep çok şükür, elhamdülillah diye konuşuyor. kirli suya da kalkıp temiz diyor. nasıl bir tezat. ne günlere kaldık. sayın tanfer gel de bizim musluktan bir bardak su doldurayım iç.
 
 
Ekleyen : doğrucu | 17.01.2009 20:25:07
 
 
yani sular önceden pısmiydi ki şimdi temiz oldu. Peki pis ve mikroplu suyu içenlerin vebalini kim yüklenecek.
 
 
Ekleyen : palandöken pis | 17.01.2009 20:19:36
 
 
sayın başkan gelsin palAndöken ilçesine, tarbasar camii civarında ki evlerden su içsin.içemez çünkü bizde içemiyoruz.sular temiz diyenler yalan söylüyorlar.Allahtan korkmayanlar kul dan utanmazlar.
 
 
Ekleyen : YAŞAR | 17.01.2009 20:05:50
 
 
Sayın Tanfer Sayın bakanımızın yıllar önce dediği şey bugün doğru çıktı ben lise mezunu il başkanıyla çalışmam demişti ve bizler de hatırlarsın seninle birlikte hareket etmiş seni harcamasına müsade etmemiştik.
Ama bu yalan sözler, bu Ahmet Küçükler uşaklığı ne yazık ki bakanı haklı çıkardı.
BU SU TEMİZ DEĞİL YALAN SÖYLEMEYİN
 
 
Ekleyen : arda | 17.01.2009 19:29:46
 
 
utanmazlar siz hiçmi erzurumun suyunu içmedidniz haklısınız sizin erzurumla işniz yokki zaten milleti zehirliyeceksiniz yazık bu millete
 
Kullanıcı adı :