Anasayfam yap   Sitene ekle  Künye  Bize Ulaşın
  Üyelik      
Anasayfa      Başyazı    Erzurum       Bölge       Türkiye       Güncel       Sağlık       Eğitim       Kültür/Sanat       Spor       Özel       Siyaset   
 
  LÜTFEN DİKKAT! -   Erzurum AKP'de kadın öfkesi -   Erzurum'un suyu temizlenmiş! -   Erzurum'un yabancı konukları! -   DSP’nin adayını CHP kaptı -   Erzurumlu gurbette isyan etti -   Kurtlar Vadisi kanalını seçti -   Bingöl'de 5 PKK'lı tutuklandı -   İşte MHP'nin Bursa adayı -   Erzurum'da İsrail'e öfke! -   İstanbul'u Dadaşlar yönetecek! -   Erzurum’da Filistin Yürüyüşü -   Sağlık Sigortası Işık Saçtı -   AKP'de aday sancısı! -   Gazeteci İspirli yoğun bakımda -   Erzurum'da DTP gözaltısı! -   Burası Erzurum Palandöken! -   İşte hafta sonu hava! -   Erzurumlu Bayram Ağa!.. -   İşte Erzurum-Diyarbakır farkı -

Anasayfaya dön  
 
Aydın şampiyonları kutladı

Karate Şampiyonasında ülkemizi ve ilimizi temsil edecek Çelebispor’a tebrikler yağıyor. AK Parti Erzurum Milletvekili Saadettin Aydın Çelebispor’a kutlama mesajı gönderdi. 

Türkiye ikincisi olarak İspanyanın başkenti Madrit’te yapılacak olan Avrupa Kulüpler arası Karate Şampiyonasında ülkemizi ve ilimizi temsil edecek Çelebispor’a tebrikler yağıyor. AK Parti Erzurum Milletvekili Saadettin Aydın Çelebispor’a kutlama mesajı gönderdi.

Geçtiğimiz günlerde İstanbul Sarıyer Spor Salonu’nda yapılan Kulüpler arası Türkiye Karate Şampiyonasında İstanbul Büyükşehir Belediyespor’un ardından ikinci olan ve 29 Mayıs 2009 tarihinde İspanya’nın başkenti Madrit’te yapılacak olan Avrupa Kulüpler arası Karate Müsabakalarında Erzurum’u ve ülkemizi temsil edecek olan Çelebispor kulübüne tebrikler yağıyor. Turuncu-siyahlı kulübün karate elde ettiği  büyük başarı Erzurum’u sevince boğarken, turunculuları tebrik edenler arasında AK Parti Erzurum Milletvekili Saadettin Aydın’da yer aldı. Çelebispor Kulübü Başkanlığına tebrik faksı çeken Milletvekili Aydın, “İlimize böylesi büyük bir başarıyı yaşattı için Çelebispor Kulübübü Başkanı Ahmet Çelebi nezdinde tüm sporcuları, antrenörleri ve yöneticileri tebrik ediyorum. İspanya’nın Başkenti Madrit’te yapılacak olan Avrupa Kulüpler Karate şampiyona öncesinde başarılar diliyorum.” dedi.


   Bu haber toplam 2308 defa okunmuştur  Yukarı


        Yorumlar


 
Ekleyen : murat | 17.01.2009 19:25:46
 
 
arkadaşlar bence polemiğe girmeye gerek yok herkes neyin ne olduğunu gayet iyi biliyor. velikimizi canı gönülden destekliyorum...
 
 
Ekleyen : dadaş | 15.01.2009 15:32:13
 
 
aslıhan hanım ne boş biri oldugun belli bence siz çocugunu büyütmeye çalışın böyle şeylerle kafanınızı yormayayın anlaşıldı siz at gözlügüyle bakarsınız işte bizim millet böyle bir şey bilmeden etmeden konuşmalarından dolayı bu hale geldik ALLAH bize akıl versin bence üzerimizdeki yobazlıktan kurtulmalıyız
 
 
Ekleyen : kerim | 15.01.2009 10:55:46
 
 
Aslıhan hanfendi önemli olan aklı başında olan insanların dürüstlüğü, cansız bir bedendeki dürüstlük ve çocuktaki düzürstlüs sişzdede yok onlar iftirada atmıyorlar dikkat ettinizmi? Vekili ben tebrik ediyorum.
 
 
Ekleyen : ASLIHAN | 14.01.2009 23:03:34
 
 
BEYEFENDİ DÜRÜSTLÜKİŞ GÖRÜYORSA İNANINIZ ÖLÜLERDEN DÜRÜSTÜ YOKTUR ÇALAMAZLAR ÇIRPAMAZLAR.
DÜRÜSTLÜK İŞ GÖRÜYORSA BENİM ÜÇ YAŞINDA BİR EVLADIM VAR ONDAN DÜRÜSTÜ OLAMAZ. GELİN ONU VEKİL YAPIN YEMEZ İÇMEZ.
BİR VEKİLİN VE BAKANIN DÜRÜSTLÜĞÜ MECBUR OLMASI GEREKEN BİR ÖZELLİĞİDİR.
BANA YAPTIĞI İLLERDEN BAHSEDİN.
İŞ YAPMAYAN ZATEN DÜRÜST OLARAK ANILIR ÖNEMLİ OLAN İŞ GÖRÜP DÜRÜST KALABİLMEKTİR.
 
 
Ekleyen : adalet | 14.01.2009 22:59:06
 
 
sayın keriman hanım.... demek ki sizin kalbiniz kararmış.nedense iç yapısını bilmediğiniz herşeye yorum yazıyorsunuz.saadettin hoca alışa gelmiş vekiller gibi davranmadığı için sizler bu yorumları yapıyorsunuz
 
 
Ekleyen : dadaş25 | 14.01.2009 20:01:54
 
 
ya ayıptır arkadaşlar bence böyle bilp bilemden yorum yapmayın sayın belli erzurumspor hakkında yaptıgı yorumu okuyon bence gerçekten çok dürüst milletvekili inş hep böyle dürüst ve gerçekçi olarak devam eder gelecekte daha iyi şeyler yapacagınıana inanıyorum ALLAH yardımcınınz olsun saygılarrr
 
 
Ekleyen : selkucukoglu | 14.01.2009 19:24:22
 
 
Ya zahmet ettiniz Sayın Aydın... Bu tebrik sizi yormuştur... Ne gereği vardı bu tebriği yayınlamanın.... Erzurumspor senin umurunda değilse zaten spor camiasını ilgilendiren bir başarıya niye mesaj yolluyorsun... Sen git Ankarada maaşını al vekilliğinin biteceği günü bekle... Ama unutma ki; Erzurumspor senin ve senin gibilere kalmadı...
 
 
Ekleyen : elif | 14.01.2009 18:37:34
 
 
Saadettin hoca nerde ne konuşacağını gayet iyi bilen biri. Gerektiği yerde gereğini konusur.
 
 
Ekleyen : Zafer | 14.01.2009 18:14:51
 
 
Herşeyde bir olumsuzluk arayanları anlamıyorum. Ne var bunda, başarılı bir kulübü tebriki etmiş vekilimiz. Keriman hanım bile naif mesajında siyasete ısındı demiş. Bu tebriğin siyasetle pek ilgisinin olduğunu sanmıyorum. Birazda işlerin iyi tarafına bakalım lütfen.
 
 
Ekleyen : konuşşş | 14.01.2009 17:29:39
 
 
aaaa...vekil konuştuu hayret birşey...iş erzurumspora gelince nedense konuşan diller hep lal olur..
 
 
Ekleyen : KERİMAN | 14.01.2009 17:25:18
 
 
YAPTIKLARI TEK İŞ MESAJ YOLLAMAK, TOPLANTILARA KATILMAK.
ALDIĞINIZ PARAYA YAZIK.
HELE SAADETTİN HOCA BİLE BU SİYASETE ISINDI YA ...
NE DİYELİM DEMEK Kİ SİYASET EN DOĞRU İNSANLARIN BİLE KALBİNİ KARARTIYOR ...
 
Kullanıcı adı :