Anasayfam yap   Sitene ekle  Künye  Bize Ulaşın
  Üyelik      
Anasayfa      Başyazı    Erzurum       Bölge       Türkiye       Güncel       Sağlık       Eğitim       Kültür/Sanat       Spor       Özel       Siyaset   
 
  LÜTFEN DİKKAT! -   Erzurum AKP'de kadın öfkesi -   Erzurum'un suyu temizlenmiş! -   Erzurum'un yabancı konukları! -   DSP’nin adayını CHP kaptı -   Erzurumlu gurbette isyan etti -   Kurtlar Vadisi kanalını seçti -   Bingöl'de 5 PKK'lı tutuklandı -   İşte MHP'nin Bursa adayı -   Erzurum'da İsrail'e öfke! -   İstanbul'u Dadaşlar yönetecek! -   Erzurum’da Filistin Yürüyüşü -   Sağlık Sigortası Işık Saçtı -   AKP'de aday sancısı! -   Gazeteci İspirli yoğun bakımda -   Erzurum'da DTP gözaltısı! -   Burası Erzurum Palandöken! -   İşte hafta sonu hava! -   Erzurumlu Bayram Ağa!.. -   İşte Erzurum-Diyarbakır farkı -

Anasayfaya dön  
 
Ve Erzurumspor dağıldı!..

Erzurumspor'da beklenen gelişme dün yaşandı. Paralarını alamadıkları için Malatya Belediyespor maçına kadar bekleme kararı alan futbolcular, maçın ardından dağıldılar. 
Erzurum'da beklenen gelişme yaşandı. Paralarını alamadıkları için kampı terk edeceklerini açıklayan ancak iddaa turnuvasından çıkıp, kulübün büyük bir ceza yememesi için dün oynanan Malatya Belediyespor maçına kadar bekleme kararı alan futbolcular, maçın ardından kaldıkları otelden ayrıldılar.
Transfer peşinatlarının ikinci taksitlerini ve galibiyet primlerini alamadıkları için daha önce idmanları boykot eden Erzurumsporlu futbolcular, Bodrum kampında günlerce para beklediler.
Beklentilerinden bugüne kadar sonuç alamayan, yöneticilerin bile kampa gelmediği, kentin yöneticilerinin de ilgisiz ve duyarsızlığı yüzünden eylemlerini en radik şekilde yapmaya karar veren futbolcular, bunu dün uygulamaya soktular.
Malatya Belediyespor maçının hemen ardından kaldıkları otele geri dönen futbolcular, eşyalarını toplayarak, kampı terk ettiler. Mavi Beyazlı futbolcular, Palandöken Spor Servisi’ne telefonla ulaşarak, “Biz, son fedakarlığımızı da yaparak, Erzurumspor’un iddaa turnuvasını düzenleyen şirkete büyük bir tazminat ödememesi için Malatya Belediyespor maçını da oynadık. Belki de kendimizi riske attık ama ekmek yediğimiz kulübümüzü düşündük. Bu saatten sonra bizim yapabileceğimiz birşey kalmadı. Paralarımızın ödenmemesi halinde kesinlikle Erzurum’a dönmeyeceğiz, maçlara çıkmayacağız. Zaten, sözleşmelerimizin fesh edilmesi için de Futbol Federasyonu’na gerekli yasal müracaatlarımızı da yaptık. Erzurumspor taraftarlarınının dışında kimseden manevi destek bile görmedik. Taraftarlarımız kusura bakmasın ama bizim de yapabileceğimiz birşey kalmadı. Bu bir ekmek mücadelesidir. Evimize ekmek götürecek parayı da alamıyorsak, bu işi yapmanın bir anlamı olmayacağını onlar da biliyorlardır” dediler.
DADAŞ, MALATYA BELEDİYE’Yİ 3’LEDİ
Öte yandan Bodrumda Klasman Ligi maçlarına bilenen Erzurumspor İddaa kupasındaki üçüncü maçını dün oynadı. Bodrum Stadı'nda oynanan maçta Erzurumspor rakibini 3-1 mağlup etti. Dadaşları galibiyete ulaştıran goller Muhammet Emin, Mesut ve Aykan'dan geldi.

   Bu haber toplam 2738 defa okunmuştur  Yukarı


        Yorumlar


 
Ekleyen : Ewet-ben25 | 16.01.2009 10:31:49
 
 
 
 
Ekleyen : erzurumspor^lu | 15.01.2009 16:57:44
 
 
Bu gece^den itibaren sayın vali ve sayın başkan kutlamaları başlatıp 40 gün 40 gece eğlence yapsınlar,kendilerinede yakışan budur zaten.
 
 
Ekleyen : Atsız Tü | 15.01.2009 16:16:54
 
 
 
 
Ekleyen : dadas mustafa | 14.01.2009 20:29:52
 
 
MUHYETTİNİN kurtarması bukadar olur akıllı olun
 
 
Ekleyen : DADAŞ 25 | 14.01.2009 17:41:15
 
 
Bu gece heralde bu işe sebep olanlar dağdaki otellerde ruslar ile bol bol eğlenirler.Zaten dağdan aşağı geldikleri yok ya..Erzurumspor^un kapanmasına sebep ve destek olanların başına ERZURUMSPOR KADAR TAŞ DÜŞSÜN.
 
 
Ekleyen : Volkan 25 | 14.01.2009 17:33:48
 
 
Sebep olan, sorumlu olan herkesten Allah bunun acısını sorar inşallah.
 
 
Ekleyen : Erzurumspor^lu | 14.01.2009 17:32:59
 
 
Erzurumspor^a sahip çıkmayan destek olmayan başta vali,belediye başkanları ve Erzurum^un ileri gelen sözde yöneticileri hepinize yazıklar olsun.Ayrıca burada ^kenan^rumuzlu beyefendi sen cemal gürsel^de top oynamayı ancak rüyAnda görürsün.ayrıca ^canan^hanım sen Erzurumspor formasını terletmiş insanlara ^ADİ^ler diye hitap edemezsin o sözü sana yedirirler...Ayrıca bu stad yıkılırsa bekleyin başbakanınız ve belediye başkanlarınız size belki stad yaparlar.
 
 
Ekleyen : KEMAL | 14.01.2009 17:26:23
 
 
İNADINA KÜÇÜKLER, İNADINA AKPARTİ DİYENLER.
YARIN DAHA BAŞIMIZA NELER GELECEK DÜŞÜNÜN.
 
 
Ekleyen : kenan | 14.01.2009 15:23:39
 
 
hayırlı olsun. artık bir sıkıntımız sona erdi. Cemal gürsel stadyumunu bize verseler de halı saha maçlarını orda yapsak bari
 
 
Ekleyen : 07 dadaş | 14.01.2009 15:13:55
 
 
yazıklar olsun erzurumlu milletvekili,bakan,sanatçı,iş adamı ve Erzurum belediye başkanına.Sadece işleri düştüğünde Memleketi tanıyorlar.Oda çıkarlar için
 
 
Ekleyen : sedat samat | 14.01.2009 14:43:12
 
 
HEPİMİZİN GÖZÜ AYDIN GÖZÜ AYDIN OLSUN ERZURUMU YÖNETENLERİN MUTLU OLSUNLAR KINALARI YAKSINLAR T.C. MALİYE BAKANI ESKİŞEHİR SPORA YAPMADIĞI YARDIM KALMADI KÜRŞAT TÜZMEN MERSİN SPOR İÇİN GECE DÜZENLEDİ VE TRİLYONLARCA LİRA PARA TOPLADI YA BİZİM BAKANIMIZ NE YAPTI BİZİM GAZETECİLERDEN BİRİ ERZURUM SPOR NE OLACAK DEDİ SAYIN ÇOK KIYMETLİ BAKANINIZ DA DEDİKİ BEN TÜRKİYENİN BAKANIYIM SANKİ MALİYE BAKANI TÜRKİYENİN BAKANI DEĞİL Dİ AMA O MEMLEKETİNE SAHİP ÇIKTI BUNLAR GİBİ YAPMADI HERKESİN GÖZÜ AYDIN Bİ TAKIMA SAHİP ÇIKAMADIK
 
 
Ekleyen : Erdem | 14.01.2009 14:22:47
 
 
7 vekil biri bakan helal olsun size unakıtan kadar mehdi eker kadar olamadınız bu şehire yazık oldu gerci hep yazık oluyor nasıl olsa Erzurumda Erzurumluda duyarsız sessiz az bile bu yapılanlar
 
 
Ekleyen : dadaş | 14.01.2009 14:19:03
 
 
7 tane millet vekili gönderdik hiç birinin gündeminde erzurumspor yok belediye başkanı seçtik birşey yapmıyor vali gelir birşey yapmaz elbet bizede söz hakkı gelir erzurumu satanı bizde satarız
 
 
Ekleyen : | 14.01.2009 12:36:49
 
 
hayırlı olsun
kınaları yakın artık erzurumun büyükleri
 
 
Ekleyen : canan | 14.01.2009 12:20:02
 
 
sende ve bizim millette bu zihniyet olduktan sonra bu memleket bir adım ileri gitmez.Sana işinden para vermeseler 1 ay bir daha uğramazsın yazık yazı.
 
 
Ekleyen : canan | 14.01.2009 10:35:19
 
 
Dağılın adiler
ne olmuş yani
dünyanın sonu değil
sizi erzurumspordan başka bir kulüp futbolcu diye almaz
Keser döner sap döner
birgün geli hesap döner
elbet birileri bu kulübe sahip çıkar

 
Kullanıcı adı :